<3

obeskrivligt skönt att vara hemma faktiskt. imorgon tänkte jag passa på att styrketräna och simma efter skolan och ta sena bussen hem. ska bli skönt efter två latveckor.. :) ska göra allt för att den här veckan ska gå snabbt, kan knappt vänta tills jag får somna i Adrians famn igen. längtar efter dig hjärtat. jag hoppas på att tjejerna är sugna på att klämma in en fika eller två under den kommande veckan och lite allmänt häng möjligtvis fredag kväll.

just nu inväntar jag bara solsidan, har jetlag och vaknade sex imorse så nu är jag sovtrött igen men att missa solsidan vore en skam. dessutom har mamma lovat mig fotmassage när hon kommer hem. ;-)



bild från Koh Lanta, Thailand.

Kommentarer
Postat av: jenny

fredagkväll passar perfekt!!! och en fika skadar inte heller!

2011-03-06 @ 20:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0