:D

igår använde jag den sista bensinen som jag kunde hitta i olika dunkar på gården och åkte till adrian. där stack jag ut och sprang 6km innan det blev bastu och bad med härliga killar. när dom åkte hem så firade vi vår ettårsdag i förväg eftersom jag inte är hemma på måndag... mysig och fin kväll. sov där sen så jag slapp sova hemma helt ensam, och idag har jag bara solat hela dagen medans patrik och adrian skruvat och grejat med mopeder och sånt (bryr mig inte jättemycket). nu ska jag leta i frysen efter glass sen gå ut i solen igen!! skönt liv.

sorry att jag inte kunde hänga med er tjejor, jag vill verkligen göra något kul nu snart. : )

Kommentarer
Postat av: linda

nästa gång!! :-D

2011-06-03 @ 15:30:33
Postat av: elin

absolut! :)

2011-06-03 @ 16:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0