kläder

Köpte nya träningskläder att åka längdskidor i för några dagar sen:



Nike Vapor Mayfly Women's Running Jacket 799:- 499:-
Som sagt - löparjacka - men med ett underställ och en ordentlig funktionströja under går den superbra att åka längd i också. Kan även använda den att springa i alla årstider.


Everest M POWER SHT F10 499:-
Helt underbar funktionströja med grym värmeisolering... Jätteskön! Herrstorlekar men vad spelar det för roll, XS sitter bra på mig!



Craft PXC Storm Tights 899:- 499:-
Traditionella skidbyxor från Craft. Vad mer kan man säga än att de är det bästa som finns?! Med ett underställ och träningstights under håller man värmen och transporterar bort fukt från kroppen hur bra som helst.


Köpte dessa kläder på Stadium, och blev glad eftersom det var sån rea! Ca 1500:- fick jag betala för dessa grymma plagg. En onlinebutik som har ett enormt utbud + fri frakt är www.sportamore.se :) Där ska jag köpa ännu en jacka som jag kan använda för skidåkning och andra aktiviteter uppe i norr där det är betydligt kallare, och även ett underställ i ull som är lite varmare än mitt nuvarande.

Är förresten supernöjd med de här inköpen! Rekommenderar de allihop starkt, tänk dock på att den här jackan är inte varm, så en ordentlig tröja krävs under, och då snackar vi inte bomullströja utan en som andas - till exempel tröjan ovan. Ha så kul i vinter!

Kommentarer
Postat av: jenny

vilken skidnörd du har blivit elin hahah ;)

2011-01-06 @ 15:52:54
Postat av: elin -> jenny

Bästa som finns! :D

2011-01-06 @ 16:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0