trötti

Varit i full gång hela dagen, så nu är det skönt att ligga i tryggt förvar i min sköna säng. Innan idrotten smet jag in på gymmet för att köra mitt löpprogram, hade så mycket tid över. På idrotten spelade vi rugby (askul) och handboll! Väldigt rolig lektion tyckte jag. :)

När jag kom hem gjorde jag en smarrig smoothie med fil, yoghurt, blåbär, jordgubbar, vindruvor och banan. Mumsi. Sen drog jag iväg på core med söta Amanda! Kunde dock inte vara med på allt på grund av min JÄVLA höft. Ska kolla upp den nästa onsdag i alla fall, skönt om det kan försvinna någon gång! Och förresten, åt nyss det godaste någonsin, fil + blåbärsyoghurt, blåbär, jordgubbar, granatäpple och avocado.. MÖMMA.

Nu är jag för trött för det här känner jag, så jag ska bara läsa fysiken en gång sen bädda ner mig och sova. Godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Du är söt :D

2011-01-19 @ 17:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0