tjejor <3

Hej! Igår hämtade Alva och hennes pappa upp mig hemma och vi åkte hem till henne. Lite senare kom Jenny och Linda, så länge sen jag träffade dom allihopa så det var jättekul! Nu längtar jag ännu mer till allt som sommaren innebär... :)

Imorgon är det dags för skola igen, ska bli skönt att komma tillbaka till rutiner och så igen, men skulle gärna kunnat haft lov en eller två veckor till. Känner att jag bara vill få nian överstökad nu så jag hoppas att det här halvåret går snabbt!



Ikväll ska jag nog träna på gymmet medans Adrian spelar hockey, och sen sover jag väl hos honom. Men först ska jag fixa lite viktiga saker inför morgondagen, hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0