Några mål inför 2011

- Ägna mer tid åt mina vänner som jag saknar så! ♥
- Ge lika mycket kärlek som jag tar emot
- Bara använda biologiska skönhets/-och rengöringsprodukter.


Överst från vänster:
DARK ANGEL ansiktsrengöring för ung hy
GORGEOUS ansiktskräm för alla hudtyper
LIGHT YELLOW foundation
Nedanför:
REHAB schampo för skadat hår
RETREAD balsam för skadat hår
JUNGLE, balsam med massor av tropiska frukter

Allt kommer från Lush, världens bästa, mysigaste och godast luktande butik!! Ett till märke som har likvärdiga produkter (som dock inte luktar lika gott) är DermaNord. Säljs på massor av ställen :)

Gillar inte ordet nyårslöften, då jag antingen inte klarar att hålla mina, eller glömmer bort dem innan ett halvår har gått ens. Däremot tänker jag helt klart bära med mig de tre budskapen ovan, och anledningen till biologiska och ekologiska produkter är att jag tror att min hy, mitt hår och jag kommer må bättre av det, and so will the environment! :)

Har självklart några fler mål än de jag skrivit här, till exempel att träna upp mig ordentligt så jag är i bra form och sen träna minst tre gånger i veckan, äta nyttigt (vilket jag oftast redan gör), besöka minst ett annat land, och se något jag inte sett av Sverige. Det viktigaste av allt är väl förmodligen att kämpa mig igenom högstadiets sista termin och hitta ett gymnasium som passar mig (vilket jag förmodligen redan gjort), och våga leva!!

Kommentarer
Postat av: Adrian

är det kaffesump på bilden högst upp till vänster? :)

2011-01-06 @ 23:46:25
Postat av: elin

du är störd

2011-01-07 @ 10:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0