lovely tuesday

Hej! Kom nyligen hem från ett corepass. Det var verkligen skönt, men har träningsvärk sen gymmet igår. Förövrigt händer rätt mycket just nu, gymnasievalet närmar sig, även de nationella proven. Det viktigaste nu är att inte bli sjuk, vill inte missa alla förberedelser inför nationella i svenska!

Veckorna går så himla snabbt och idag fick jag veta att vi nog åker till Thailand veckan innan sportlovet, vilket betyder att ansökan till gymnasiet måste lämnas in en vecka tidigare för mig och Alva. Trots allt väldigt värt det! Måste även skaffa nytt pass nu snart så jag hinner få det innan vi åker.

Nu ska jag lägga mig under duntäcket och lyssna på min sovlista. :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0