gymnasieångest?

Tagit det lugnt i soffan med en kopp te och några chokladpraliner hela kvällen. Imorgon skulle jag ha åkt på Riksläger med dalalaget men är sjuk så missar det, tråkigt! Har börjar fundera på gymnasieskolor nu igen (jag är tjatig jag vet) och har bestämt mig för vilka program jag i första hand kommer söka... :)

Business program, Thorén Business School
International Baccalaureate, Katedralskolan


TBS verkar verkligen vara något för mig, ett härligt affärsgymnasium och så centralt som det kan bli! Samtidigt velar jag fortfarande om jag vill gå IB, då jag drömmer om att gå högskola och arbeta utomlands. IB är en grym grund eftersom all undervisning är på engelska. Jag får helt enkelt söka och se var det leder, det ska bli bra och jag ska bli asnöjd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0