äntligen

Nu kommer de två saker som jag ville visa er...


En digital fotoram som jag fick i present för några år sen. Sen dess har den bara legat och skräpat i en låda men nu har den fått sin plats, och är proppfull med massa härliga minnen att glädjas åt! Ironiskt nog tog jag kort just när det var en bild på mig, men resten består av underbara sommarminnen och bilder från när jag var liten. Den är jättemysig på kvällen när den lyser upp lite dessutom :)


Även drömfångaren som jag fick i julklapp av Adrian har nu fått sin plats. Ovanför sängen hamnade den (såklart?) och det blev jättefint. Älskar den! :)




Mitt mysiga rum är verkligen något jag kommer sakna om jag flyttar till Uppsala! Trivs så bra härinne.. :)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Mysigt rum, förstår att du trivs :)

2011-01-17 @ 10:39:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sassäh

Gillar din blogg! :)

Följ mig gärna via bloglovin, så kan du hålla dig uppdaterad hos mig?! Det skulle verkligen uppskappas! [a]

2011-01-18 @ 04:19:05
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0