LYCKLIG

irrat runt i kupolen tillsammans med massa andra mellandagsreagalna människor!
fick åtminstone med mig fyra tröjor och en parfym, så jag är nöjd :)
sitter hos alva nu, vi ska kila iväg på träning sen, och efter det färga mitt hår, äntligen!
imorgon är det träning med härliga dalalaget, sen på onsdag drar jag upp till fjällen, så skööönt. firar nyår där och kommer hem på söndag.

har nog aldrig varit så glad som jag är nu faktiskt! så himla roliga dagar som varit och ännu fler roliga som jag blickar framåt mot. pusstjing!

söte


Kommentarer
Postat av: jänny

var det aaaaasmycket folk på kupolen? och var det mycket rea? :)

2010-12-27 @ 15:55:47
URL: http://jjennyeriksson.blogg.se/
Postat av: elin

det var aaaasmycket. och ja, massor med rea! :>

2010-12-27 @ 19:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0