.

äntligen har min söta underbara,
fått kommit hem igen.. :]

imorgon är med bowling och käk på halvan som gäller,
med bästa elevråd-/skolifstyrelsen.. roligt :)
och på fredag blir det nog trevligt med fina tjejer,
lussebullbak och julmys :>

har tittat på en ny skola i uppsala också, thorén business school..
är riktigt sugen på det nu, och kanske väljer det före katedral.
jaja, det visar sig!! :)
nu väntar jag på att mamma ska komma hem och laga mat,
för det finns ingenting att laga av hemma,
sen ska jag ta mig en kopp te och titta på maria wern! :)

Kommentarer
Postat av: jenny

thorén business school ååååh avundsjuk jag blir nu!! :D

2010-12-08 @ 21:57:54
URL: http://jjennyeriksson.blogg.se/
Postat av: elajno

gå där jenny!! vi kan väl åka dit på öppethus i januari-februari?!?!?

2010-12-09 @ 07:28:46
Postat av: ddddddddddddddddd

börjar bli tråkigt att höra om skolan hela tiden

2010-12-09 @ 14:17:54
Postat av: ddddddddddddddddd

börjar bli tråkigt att höra om skolan hela tiden

2010-12-09 @ 14:18:21
Postat av: elin

men läs inte då? förstår inte riktigt problemet

2010-12-09 @ 21:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0